نصب آنتن مرکزی هتلی ماهواره برای اماکنی صورت می‌گیرد که دارای مجوز نصب باشند. این اماکن، بیشتر اماکن اقامتی و توریستی، مانند هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، هستند. هتل‌هایی که دارای گردشگر بین‌المللی باشند، می‌توانند از مراجع ذی‌صلاح مجوز نصب آنتن مرکزی ماهواره را بگیرند. در این حالت نوین سیستم اصفهان، آمادگی نصب آنتن مرکزی و نصب ماهواره مرکزی برای این گونه مراکز را دارد. مزایای نصب ماهواره مرکزی نیز مانند آنتن مرکزی است. در استفاده از ماهواره مرکزی، به جای چندین دیش و بشقاب، از یک دیش و بشقاب استفاده می‌شود. سیم‌کشی‌های متعدد روی پشت بام و یا بالکن‌ها دیده نمی‌شود. اثر القایی آنتن‌ها روی یکدیگر وجود نخواهد داشت.

فهرست مطالب

هتل دانشمند، هتل ملل، هتل طوبی، هتل زهره، هتل کارون، هتل بخردی، خانه معلم میمه و بیمارستان غرضی از جمله کارفرمایان ما هستند.

استفاده از وسایل و قطعات (از جمله: کابل، اسپلیتر، آمپلی فایر) با کیفیت تعهد ماست.

در محل‌های عمومی نظیر ادارات، هتلها، مجموعه‌های گردشگری و بیمارستان‌ها به دلیل قوانین موجود کاربر نمی‌تواند هر شبکه ای که از ماهواره ارسال می‌شود را دریافت و تماشا کند، از این‌رو در این گونه مجموعه‌ها از سیستم تلویزیون کابلی استفاده می‌شود. در این سیستم (آنتن مرکزی هتلی) از تجهیزاتی که شامل یک رک صنعتی مجهز به پاور و تقویت کننده اولیه و تعدادی کارتهای پردازشگر سیگنال است، استفاده می‌شود. اساس کار این سیستم بر مبنای دریافت کننده ماهواره مرکزی می‌باشد. یعنی فرکانسهایی که مجوز دریافت و پخش در شبکه ی کاربران را دارا هستند به روی ماژولهای پردازشگر کانال یابی شده و تعداد مشخصی شبکه تلویزیونی در خروجی قرار می‌گیرد و برای کاربران ارسال می‌شود. در این روش بر خلاف سیستم آنتن مرکزی ماهواره که همه کاربران قادرند هر تعداد شبکه را آزادانه دریافت و تماشا کنند، است. در سیستم تلویزیون کابلی تنها مدیر مجموعه قادر است تعداد و نوع شبکه های تلویزیونی را تعیین کند و کاربران، شبکه‌هایی که از قبل تعیین شده است را می‌توانند تماشا کنند.