آنتن مرکزی یکی از بهترین سیستم های ساخته شده در سال‌های اخیر هست که طرفداران بسیاری را از آن خود کرد. این سیستم بدون نیاز به سیم‌کشی‌های پیچیده و شلوغ قادر است چند ده گیرنده را پشتیبانی کرده و آن‌ها را تحت پوشش سیگنال‌های دریافتی خود قرار دهد. نصب آنتن مرکزی در تهران را به نصابان کار بلد بسپارید تا در کمترین زمان بدون صرف هزینه بالا و پایین‌ترین درصد خطا این کار را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آنتن مرکزی و نصب آن در تهران تا انتهای مطلب همراه باشید ما باشید.

خدمات نصب آنتن مرکزی در تهران

اگر بیشتر از سی سال سن داشته باشید احتمالا دردسرهای آنتن‌های قدیمی را فراموش‌ نکرده‌اید. اینکه یکی کنار تلویزیون ایستاده باشد و دیگری روی پشت بام ساعت‌ها زاویه آنتن را تغییر دهد بلکه تصویر واضح شود. البته با کمک راهنمایی‌های کسی که پایین  کنار تلویزیون ایستاده و بعد از فریاد زدن‌های مکرر برای رسیدن صدا به گوش طرفین، احتمال دریافت سیگنال از آنتن مذکور بسیار پایین بود و در اکثر مواقع فرد ناکام پشت بام را ترک می‌کرد.

بعد از اشاره به تمام دردسرهایی که گوشه‌ای از آن را بیان کردیم شما را با نسل جدیدی از آنتن‌ها به نام آنتن مرکزی آشنا می‌کنیم. آنتن‌هایی که تنها با کمک گرفتن از یک نصاب حرفه‌ای جهت نصب برای همیشه تصویری واضح و باکیفیت را به کاربران نمایش می‌دهند و می‌توانند بیشتر از چندین گیرنده را ساپورت کنند. برای نصب آنتن مرکزی در تهران با پرسنل تیم ما تماس بگیرید و پس از کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه نصب آنتن مرکزی در تهران،‌ نحوه نصب آنتن مرکزی و زمان مراجعه و اطلاعات هویتی نصاب، سفارش خود مبنی بر دریافت خدمات نصب آنتن را ثبت کنید.

نصب آنتن مرکزی در تهران باعث به حداقل رساندن هزینه‌ها در بخش خرید تجهیزات و هزینه نصاب جداگانه برای هر واحد می‌شود به علاوه نظم و آراستگی را به پشت بام برمی‌گرداند و هزینه‌های پشتیبانی و تعمیر مداوم را به حداقل می‌رساند. در کنار این مسائل قدرت دریافت سیگنال آن بالاست و سیگنال دریافتی را پس از تقویت بین تمامی گیرنده‌ها تقسیم می‌کند. برای نصب آنتن مرکزی حتما از یک نصاب متخصص کمک بگیرید تا با نصب سریع و دقیق برای همیشه شما را از مشکلاتی مانند نویز و پرش تصویر و… نجات دهند. 

2 نکته مهم برای  نصب آنتن مرکزی

در صورتی که تصمیم دارید برای ساختمان، مجموعه و محل زندگی خود آنتن مرکزی تهیه کنید حتما این دو نکته را مورد توجه قرار دهید:

اول :لطفاً کیفیت را فدای هزینه نکنید.

با توجه میزان بودجه‌ای که برای خرید آنتن مرکزی و نصب آنتن مرکزی در نظر دارید به دنبال بهترین برند‌ها در این رنج قیمت باشید تا با توجه به حساسیت بالای آنتن مرکزی، خیالتان بابت کیفیت این محصول راحت باشد.

دوم: لطفا از یک نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید.

حتی اگر بهترین و گران‌ترین آنتن مرکزی از یک برند معتبر هم تهیه کرده باشید در صورتی که نصاب حرفه‌ای‌ و متخصص آن را نصب نکند امکان آسیب رسیدن به سیستم و دریافت تصاویر بی‌کیفیت بسیار بالا است. بهتر است برای نصب آنتن مرکزی در تهران و هر‌ شهر دیگری از متخصصین فعال در این حوزه کمک بگیرید تا راهنمای خوبی برای خرید آنتن مرکزی باکیفیت‌ و نصب به بهترین نحو ممکن باشند.

چند نکته برای خرید آنتن مرکزی

  • نوع آنتن مهم است. انواع آنتن‌ها سیگنال‌ها و فرکانس‌های مختلفی را پشتیبانی می‌کنند که باید با توجه به نیاز و ساختمان مد نظر یک نوع را خریداری کنید.
  • بهره آنتن چقدر است. بهره آنتن به توانایی آن به دریافت سیگنال‌های مختلف می‌گویند. بهتر است بهره آنتن طوری باشد که سیگنالهای زیادی را دریافت کند. اگر در منطقه‌ای که هستید سیگنال‌ها ضعیف هستند استفاده از آنتن پرقدرت با بهره بالا کمک کننده است.
  • قیمت آنتن هم مهم است. اما همانطور که گفتیم سعی نکنید از برندهای ناآشنا و غیر معتبر خرید کنید در عوض بهتر است در محدوده قیمتی که در نظر دارید بهترین انتخاب را با کمک راهنمایی متخصص انجام دهید.

سخن پایانی نصب آنتن مرکزی در تهران

بهتر است برای نصب آنتن مرکزی در تهران با کمک دستگاه اندازه‌گیری سیگنال، سطح سیگنال را در محل تخمین زد تا کیفیت تصویر دریافتی بالا رود. با نصب تقویت کننده و رعایت فاصله و چیدمان اصولی هریک از آنها با تقویت کننده بعدی اهمیت زیادی دارد و لازم است از کوتاه مسیر برای کابل کشی استفاده و مسیرهای پر‌پیچ و خم جهت این کار خودداری شود. در ضمن توجه کنید که کابل کواکسیال در مسیر نباید دارای اتصال سر به سر باشد. البته تمامی نکات پایانی توسط نصاب حرفه‌ای نصابان آنتن مرکزی رعایت می‌شود و می‌توانید با خیال راحت نصب آنتن را به ایشان بسپارید.

نوشته های پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *