پرسش‌های تکراری در مورد آنتن مرکزی

در این صفحه، بیشترین سوالات و پرسش‌هایی که معمولا از ما پرسیده می‌شود را جواب می‌دهیم.

آیا سیستم آنتن مرکزی گارانتی دارد؟

سیستم هایی که توسط ما بسته می‌شوند دارای 2 سال گارانتی بی قید و شرط هستند. از زمان اعلام مشکل حداکثر 24 ساعت تا رسیدن ما به محل زمان لازم است.

آیا امکان دیدن تصاویر دوربین مداربسته توسط واحدها وجود دارد؟

بله. این امکان وجود دارد. ولی فقط امکان دیدن هست و امکان دخل و تصرف و دیدن تصاویر ضبط شده وجود ندارد.

آیا این امکان وجود دارد که هر واحدی از ساختمان دارای چندین گیرنده باشد؟

بله، این امکان وجود دارد.

آیا هر واحد و گیرنده می تواند هر شبکه و کانالی که دوست دارد را تماشا کند؟

بله. هر گیرنده می‌تواند کانال‌ها و شبکه‌های خودش را داشته باشد.

آیا امکان دریافت تمام آنتن های داخلی و خارجی وجود دارد؟

بله، این امکان وجود دارد.

آیا امکان حذف و قطع کردن یک یا چند واحد (گیرنده) از سیستم وجود دارد؟

بله. می‌شود که یک یا چند واحد (که مثلا هزینه را پرداخت نکرده‌اند) از سیستم آنتن مرکزی حذف شوند.

آیا پارازیت ها روی سیستم آنتن مرکزی تاثیر دارند؟

بله، تاثیر دارند، ولی چیزی حدود 30% کمتر.

زمان لازم برای نصب آنتن مرکزی چقدر است؟

زمان لازم از یک روز تا حداکثر یک هفته برای مجتمع‌های بالای 50 واحد.

هنگام تحویل آنتن مرکزی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در آنتن مرکزی، غیر از قدرت و کیفیت سیگنال، دسی‌بل سنج باید بین 55 تا 65 دسیبل باشد. CN باید حداقل 7 و حداکثر 15 باشد.

آیا آنتن مرکزی نیاز به رسیدگی هر روزه دارد؟

خیر. سیستم آنتن مرکزی اگر صحیح بسته شده باشد، به ندرت نیاز به رسیدگی دارد.

چه برندهایی را ما استفاده می کنیم؟

برندهایی که ما استفاده می کنیم شامل: آنکارو آلمان، FTE اسپانیا، Televes اسپانیا، Televese ترکیه، تکنولاین ترکیه

آیا نوین سیستم خدمات پس از فروش دارد؟

بله، آنتن مرکزی‌هایی که توسط ما نصب شوند، دارای خدمات پس از فروش هستند.